Hetsäta, hetsäta

Jag fortsätter att äta ihjäl mig typ. Saknar sååå tiden då jag var smal och tunn.  Det känns inte omöjligt att det ska bli så igen, för trots att jag hetsäter varje dag nuförtiden så har jag inte exploderat av fetma. Så om jag bara slutar att hetsäta så borde jag ganska snart bli smal. Vågar dock absolut inte väga mig, för jag vet att jag väger oerhört mycket för mycket. Men i kroppen, när jag ser på den i spegeln tycker jag inte att det är jättehemskt just nu. Mjuk mage och mjuka lår bara, men själva formen är typ okej. Trots vikten, hur kan det komma sig?... När jag blir smalare blir mitt ansikte finare, skindbenen kommer fram mer, ögonen ser större ut, hyn blir finare och ansiktet får en finare form. Och ja, att vara tunn är fint.När man är tunn är man liten och oskyldig och folk vill ta hand om en...

Kommentarer
Postat av: Simone

Sluta inte o skriv, du skriver intressant, och det finns folk som läser jag gör kram

2011-01-17 @ 00:42:53
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0