Alltid nåt problem

Jag har ont i ett öga. Fåfäng som jag är så vill jag inte ha glasögon, utan har fortsatt att använda linser. Det straffar sig för nu verkligen svider det. Det var för mycket för mig igår, hade ätit alldeles för litet och hade gått på ett träningspass. Efter halva gick jag, jag hade klarat det om det bara var det att jag kände mig lite matt, men matt + dålig syn är för mycket. Nu ska jag ha glasögon bara i minst en vecka. Skit i fåfängan, en vecka kan jag gå runt och känna mig ful. 

Det är ju inte bra att äta för lite när man tränar. Ändå gjorde jag det, och sen senare på kvällen fick jag akut sug såklart och åt lite för mycket. Inte sjukt onyttigt och hemskt för mycket, men hade ju kunnat undvika det. Jag åt typ fyra portioner varma koppen, kikärtor och en grapefrukt. Inget farligt liksom, men lite onödigt med fyra stycken. Jaja...

Idag åt jag en yoghurt till frukost. Funderar på om jag ska gå till optikern och sen äta lunch.Gillar inte att äta flera måltider på rad utan att röra på mig emellan.Men är lite rädd för vad de ska säga om mina ögon : " du får aldrig mer använda linser, ditt öga ser helt repigt och uppskrapat ut, du måste gå till ögonläkare, du kan bli blind"...

Mitt ex är riktigt svår. Jag klarar inte alls av att säga ifrån till honom. Både för att han är rätt så manilupativ och stark och för att jag fortfarande tycker om honom. Han är trygghet för mig och det skulle vara lätt att bara återgå till det. Jag var trots allt lycklig med honom, men kanske inte passionerat kär. Vill jag ha det livet? Vet att det inte direkt skulle bli lättare att göra slut om vi blev ihop igen. Han är som en igel.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejsan :)

Hittade nyss till din blogg

Hur är allt med dig? får du hjälp mot din ästörning?

Många kramar

2011-01-24 @ 09:03:23
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0