Grus i ögonen

Nu har jag ungfär 11 dagar att gå ner runt nio kilo. Det kommer nog inte att gå det, men ner i vikt måste jag. Jag hestäter, hetsäter och hetsäter. Jag är så trött... Jag missbrukar mat, shopping och sex. Vad ska man säga, jag är grovt missnöjd med mig själv. Hädanefter ska jag börja skriva ner allt jag äter här i bloggen, för att försöka se mina framsteg, om jag går ner i vikt.

Okej, frukost idag var ett ägg,- 141 kalorier,  svart kaffe, c-vitaminbrus och blussaft, typ 30 kalorier, eller vad det heter "järndricka", två rosenrot med vitaminer, en banan, 100 kalorier.

Sammanlagt cirka 270 kcal alltså

Nu tänkte jag gå till nån affär och köpa mjölk, mer ägg och fil eller yoghurt. Det blir nog runt 50 minuter promenad sammanlagt. Sedan äta nåt, sen ska jag träna. Lite styrketräning och joggning, sen spinning. Borde äta mer med tanke på att jag ska träna, det är så himla jobbigt att inte ha krafter till att träna.

Jag glömde en av träningsskornaa...Fail. Hade dock inte ätit extremt mycket inför träningen: en nutrilett shake choklad 111kcal, en portion havregrynsgröt 103 kcal med mjölk 50? kcal. En ask läkorol ca 30 kcal.

Sen så blev det bara skit. Typ tio till påsar med nutrilett=ca 100*10=1000, massor med pasta med fyra stycken varma koppen och mkt olivolja= 1000.

Ungefär 2000 + 300+ 270= cirka 2570

Aja, inte extremt mkt för mycket om man äter normalt och tränar. Men det gör ju inte jag, så då blir det alldeles för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0